Geniusz tkwi w prostocie. Podążanie za tym trendem buduje przywiązanie klienta do marki

Wyobraź sobie taką sytuację. Chcesz zamówić usługę, a konsultant wysyła ci na maila tabelę z wieloma rubrykami, w której nie jesteś w stanie się połapać. Co więcej, jak sobie już wybierzesz konkretną ofertę, to jeszcze będziesz musiał przyjść i podpisać to i to. Co byś sobie pomyślał? Pewnie rozmyśliłbyś się i nie byłbyś jedyny.Czytaj więcej w naTemat.pl

Czytaj więcej: https://natemat.pl/262647,firmy-stawiaja...

Najnowsze wiadomości z kraju i ze świata. Facebook & Twitter główne wiadomości


Podobne wiadomości

"Dziś radio odpalam naprawdę rzadko". Marek Niedźwiecki o konsumowaniu muzyki w naszych czasach 0 0 0
Ich wełna jest 16 razy droższa od owczej, ale hodowla nie jest prosta. Alpaki to bardzo wybredne zwierzaki 0 0 0
W jakim banku najłatwiej dostać kredyt gotówkowy? 0 0 0
Ceny owoców powalają. Można już kupić czereśnie, prawie złotówka za sztukę 0 0 0
Ulicami Warszawy przejdzie marsz "Polska w Europie". Wśród uczestników m.in. Donald Tusk 0 0 0
Karol Kłos: Jestem głodny sukcesów 0 0 0
Joachim Brudziński Gościem Krzysztofa Ziemca w RMF FM 0 0 0
Prezydent weźmie udział w obchodach 75. rocznicy bitwy pod Monte Cassino 0 0 0
75 lat temu 2. Korpus Polski gen. Władysława Andersa zdobył wzgórze Monte Cassino 0 0 0
Jan Paweł II spowodował zdecydowany zwrot w polityce watykańskiej 0 0 0