Geniusz tkwi w prostocie. Podążanie za tym trendem buduje przywiązanie klienta do marki

Wyobraź sobie taką sytuację. Chcesz zamówić usługę, a konsultant wysyła ci na maila tabelę z wieloma rubrykami, w której nie jesteś w stanie się połapać. Co więcej, jak sobie już wybierzesz konkretną ofertę, to jeszcze będziesz musiał przyjść i podpisać to i to. Co byś sobie pomyślał? Pewnie rozmyśliłbyś się i nie byłbyś jedyny.Czytaj więcej w naTemat.pl

Czytaj więcej: https://natemat.pl/262647,firmy-stawiaja...

Najnowsze wiadomości z kraju i ze świata. Facebook & Twitter główne wiadomości


Podobne wiadomości

Emerytury ulegną zmianie? Rząd chce zmienić składki ZUS. Będziemy płacić na ZUS od każdej zarobionej złotówki? [19 marca 2019 r.] 0 0 0
"Zdobywamy medale dla tej samej Polski". Mistrzyni świata w żeglarstwie o homofobii w sporcie i swojej żonie 0 0 0
Francuska prokuratura chce zniesienia immunitetu nuncjusza 0 0 0
Beata Szydło w Porannej rozmowie w RMF FM 0 0 0
Dar Młodzieży drugi raz w swojej historii zacumował w Londynie 0 0 0
E-Cristians wzywa do przeciwdziałania gender w życiu publicznym 0 0 0
Znowu treści pedofilskie na wykopie 0 0 0
Szokujące słowa Gibsona: Hollywood to ZINSTYTUCJONALIZOWANA PEDOFILIA!... 0 0 0
Zofia Klepacka: po krytyce LGBT życzyli mi ŚMIERCI l Strzał w... 0 0 0
Pani premier Nowej Zelandii ma niespodziankę... 0 0 0