Procter & Gamble chce zastrzec prawo do popularnych akronimów jak LOL i WTF

Procter & Gamble chce uwieść młodych konsumentów i wystąpił o zastrzeżenie znaków towarowych popularnych akronimów jak LOL, NBD czy WTF. Koncern ma nadzieje, że skróty używane przez miliardy ludzi na świecie będzie mógł wykorzystać promując swoje produkty.

Czytaj więcej: http://wyborcza.pl/7,155287,23819800,pro...

Najnowsze wiadomości z kraju i ze świata. Facebook & Twitter główne wiadomości


Podobne wiadomości

Zniesienie limitu składek ZUS. Jest decyzja Trybunału Konstytucyjnego 0 0 0
O tych kobietach powinno się uczyć w szkołach! Kim są polskie "Bojownice"? 0 0 0
Najstarsza pielgrzymująca figurka z Fatimy okrążyła świat 15 razy 0 0 0
Pożegnajcie się z blond włosami Kylie Jenner 0 0 0
Karnowski pisze o "mikrofonowym nożu". "Wyjaśnił", kto tak naprawdę odpowiada za aferę w KNF 0 0 0
Książę Karol kończy 70 lat. Zobacz, jak się zmieniał 0 0 0
Mój Reporter: Po zmianach na Drobnera i Łokietka rowerzyści górą, a kierowcy stoją w korkach 0 0 0
Prof. Paruch: Tusk kalkuluje powrót 0 0 0
Rzecznik Praw Dziecka – czwarte podejście. Wśród potencjalnych kandydatów jest były minister PiS 0 0 0
Spotkanie na szczycie u premiera w sprawie KNF. W końcu znamy jego szczegóły 0 0 0