Procter & Gamble chce zastrzec prawo do popularnych akronimów jak LOL i WTF

Procter & Gamble chce uwieść młodych konsumentów i wystąpił o zastrzeżenie znaków towarowych popularnych akronimów jak LOL, NBD czy WTF. Koncern ma nadzieje, że skróty używane przez miliardy ludzi na świecie będzie mógł wykorzystać promując swoje produkty.

Czytaj więcej: http://wyborcza.pl/7,155287,23819800,pro...

Najnowsze wiadomości z kraju i ze świata. Facebook & Twitter główne wiadomości


Podobne wiadomości

Panie Janecki, niech Pan nie przestaje. To dzięki takim jak Wy Polacy masowo pomagają WOŚP 0 0 0
Krystyna Pawłowicz nie stosuje "mowy nienawiści"? Zaskakująca analiza biegłej sądowej 0 0 0
Ochrona dla Kaczyńskiego? Petru: To śmieszne 0 0 0
Matczyna emerytura, czyli nowy projekt MAMA 4 PLUS. Emerytura dla matek, które wychowały 4 dzieci. Kto i ile dostanie? 0 0 0
ZAKAZ HANDLU w niedziele: Wrócą DWIE niedziele handlowe w miesiącu? PiS może stracić wyborców [23.01.2019] 0 0 0
Niewiarygodna suma! To już ostateczny wynik zbiórki do ostatniej puszki Pawła Adamowicza 0 0 0
Australian Open. Porażka Sereny Williams 0 0 0
Elżbieta Kruk gościem Porannej rozmowy w RMF FM 0 0 0
Para starszych ludzi wchodzi na przejście na czerwonym 0 0 0
"Die Welt": Należy skończyć z bezkarnością migrantów podających fałszywe... 0 0 0