Polacy nie lubią reklam w internecie. Blokują ich najwięcej na świecie

W Polsce, gdzie procentowo blokuje się najwięcej reklam, wartość rynku reklamy typu display szacuje się na 485 mln dol., a wartość zablokowanych odsłon reklamowych szacuje się na 409 mln dol.

Czytaj więcej: https://www.money.pl/adrss/artykul,23544...

Najnowsze wiadomości z kraju i ze świata. Facebook & Twitter główne wiadomości


Podobne wiadomości

W Turkmenistanie zakazano pokazywania w telewizji seksu i "złych nawyków" 0 0 0
Trump przyznał nagrody w kategorii "fake news", jedna dotyczy Polski 0 0 0
Jeszcze rok na bezkarne przekręcanie liczników aut. A potem 5 lat więzienia za fałszowanie przebiegu. Co w nowych przepisach? 0 0 0
AK kontra niemiecka ZDF. Sąd ws. głośnego serialu "Nasze matki, nasi... 0 0 0
Australian Open: Agnieszka Radwańska awansowała do trzeciej rundy 0 0 0
Błaszczak po spotkaniu z doradcą Trumpa: Oczekujemy liczniejszej obecności wojsk USA w Polsce 0 0 0
MF: Jak rozliczyć PIT za 2017 r. 0 0 0
Krótszy termin przedawnienia roszczeń 0 0 0
Nie zgadzając się z ustaleniami kontroli ZUS należy zgłosić zastrzeżenia do protokołu kontroli 0 0 0
Obniżenie pensum dla dydaktyków w nowej ustawie o uczelniach 0 0 0