Polacy nie lubią reklam w internecie. Blokują ich najwięcej na świecie

W Polsce, gdzie procentowo blokuje się najwięcej reklam, wartość rynku reklamy typu display szacuje się na 485 mln dol., a wartość zablokowanych odsłon reklamowych szacuje się na 409 mln dol.

Czytaj więcej: https://www.money.pl/adrss/artykul,23544...

Najnowsze wiadomości z kraju i ze świata. Facebook & Twitter główne wiadomości


Podobne wiadomości

Europa zazdrości podwyżek naszym górnikom. Koszty pracy rosną w Polsce jak szalone 0 0 0
"Nasz naród został tutaj ocalony" - podkreślił rabin. 0 0 0
Maria "ekstremalnie niebezpiecznym" huraganem. Uderzyła w Dominikę 0 0 0
Rewolucja w ustawie o cmentarzach. Rozsypywanie prochów ma być legalne 0 0 0
Dentobusy pod znakiem zapytania. Resort zdrowia może nie zdążyć na czas 0 0 0
Co trzeba wiedzieć o wieku emerytalnym 0 0 0
Umowa zlecenia z absolwentem studiów I stopnia stanowi tytuł do ubezpieczeń 0 0 0
Podwyżka minimalnej płacy to wzrost innych należności pracowniczych 0 0 0
Podwyżka minimalnej płacy to wzrost innych należności pracowniczych 0 0 0
Dłuższe studia, inne zasady finansowania, trudniejszy doktorat 0 0 0