Polacy nie lubią reklam w internecie. Blokują ich najwięcej na świecie

W Polsce, gdzie procentowo blokuje się najwięcej reklam, wartość rynku reklamy typu display szacuje się na 485 mln dol., a wartość zablokowanych odsłon reklamowych szacuje się na 409 mln dol.

Czytaj więcej: https://www.money.pl/adrss/artykul,23544...

Najnowsze wiadomości z kraju i ze świata. Facebook & Twitter główne wiadomości


Podobne wiadomości

Romaszewska dla "Sieci": Powinno się powyrzucać sędziów, którzy protestowali ze świeczkami 0 0 0
Trzęsienie ziemi w Iranie – rośnie bilans ofiar. Ziemia zatrzęsła się też w Japonii i na Kostaryce 0 0 0
PiS sonduje, czy wystawić byłego posła Nowoczesnej na kandydata na prezydenta Warszawy 0 0 0
Nawałka przed meczem z Meksykiem: Zawsze gra się o zwycięstwo 0 0 0
Finansowanie programów pilotażowych w ochronie zdrowia 0 0 0
Dlaczego Polacy pracują coraz dłużej 0 0 0
W sprawozdaniu Rb-34S nie można ująć należności z tytułu niezapłaconej faktury w kwocie netto 0 0 0
Rosyjski sędzia spowodował wypadek swoim BMW X3 i zmienia tablice rejestracyjne 0 0 0
Ladies\' Night - Nick Sinckler & Kamil Barański [2017-11-30] 0 0 0
W PKP IC dziecko z tylko jednym z rodziców 0 0 0