Polacy nie lubią reklam w internecie. Blokują ich najwięcej na świecie

W Polsce, gdzie procentowo blokuje się najwięcej reklam, wartość rynku reklamy typu display szacuje się na 485 mln dol., a wartość zablokowanych odsłon reklamowych szacuje się na 409 mln dol.

Czytaj więcej: https://www.money.pl/adrss/artykul,23544...

Najnowsze wiadomości z kraju i ze świata. Facebook & Twitter główne wiadomości


Podobne wiadomości

Latem remont "oliwskiego" odcinka Grunwaldzkiej 0 0 0
Barki uratowały Motławę przed katastrofą 0 0 0
Wkrótce nowi błogosławieni. Ogłoszono dekrety heroiczności cnót 0 0 0
Czaputowicz: Wizyta prezydenta Polski w USA odbędzie się jeszcze w tym roku 0 0 0
"Rz": "Masa" korumpował policjanta wręczając "niecodzienne" łapówki 0 0 0
Liga hiszpańska. Historyczny awans do ekstraklasy! 0 0 0
Kuba: Zmarła jedna z trzech kobiet, które przeżyły katastrofę samolotu 0 0 0
"Nowe amerykańskie sankcje to barbarzyństwo i szaleństwo" 0 0 0
Niepełny pierwszy miesiąc prowadzenia działalności nie podlega wliczeniu do 6-miesięcznego okresu ulgi na start 0 0 0
Stara reklama peugota 206 0 0 0