Polacy nie lubią reklam w internecie. Blokują ich najwięcej na świecie

W Polsce, gdzie procentowo blokuje się najwięcej reklam, wartość rynku reklamy typu display szacuje się na 485 mln dol., a wartość zablokowanych odsłon reklamowych szacuje się na 409 mln dol.

Czytaj więcej: https://www.money.pl/adrss/artykul,23544...

Najnowsze wiadomości z kraju i ze świata. Facebook & Twitter główne wiadomości


Podobne wiadomości

9 osób rannych w wypadku na Mazowszu 0 0 0
Kierowcy tirów mają w nosie zakaz wyprzedzania na A4 0 0 0
Najważniejsza zmiana, której boi się „nadzwyczajna kasta” staje się rzeczywistością. Stąd taki opór 0 0 0
Mamy orzekać po myśli władzy i morda w kubeł - zapytaliśmy sędziów o nastroje 0 0 0
Kwaśniewski: PiS jest PIJANE od władzy:) 0 0 0
Samolot stoczył się z pasa startowego. Mechanik nie zaciągnął hamulców 0 0 0
Wieloryb na brzegu Sekwany. Paryżanie przecierali oczy ze zdumienia 0 0 0
Sprawca brutalnego napadu w Katowicach zatrzymany. To 17-latek 0 0 0
Dodatek do emerytury nie dla 90-latki. Bo podczas wojny wywieźli ją zbyt blisko 0 0 0
Ekstraklasa piłkarska: Legia wciąż bez wygranej, porażka Lechii 0 0 0