Jak miliarder Anthony Wood porzucił pracę w Netflix, założył Roku, a następnie czterokrotnie pomnożył swój majątek w ciągu minionego roku

„Tradycyjnie, jedynym sposobem, w jaki można zmierzyć reklamę jest ocena Nielsena, która może mniej więcej powiedzieć, ile osób ją obejrzało” mówi Anthony Wood. „Nasz pomiar jest bardzo precyzyjny, możemy powiedzieć firmie, że ze wszystkich osób, które obejrzały reklamę, 5 proc. odwiedziło potem jej stronę internetową i kupiło coś” wyjaśnia. Akcje jego Roku od początku 2019 roku wzrosły o ponad 340 proc., co spowodowało, że wartość netto Woooda wzrosła do 3,3 mld dolarów, a to oznacza skok o 2,6 mld dolarów od stycznia.

Czytaj więcej: https://www.forbes.pl/technologie/anthon...

Najnowsze wiadomości z kraju i ze świata. Facebook & Twitter główne wiadomości